Tapasztalatok a nagyvilágból!

Tapasztalatok a nagyvilágból!

Autókozmetika mesterfokon a PolishAngel-től

2018. augusztus 29. - Péter Feri

2b-1024x768.jpg_485x364

Sokat gondolkoztam azon melyik autókozmetika szalonba vigyem szeretet BMW X1-em. Körbe kérdeztem a baráti körömet és szétnéztem az interneten. Végül rátaláltam a székesfehérvári PolishAngel autókozmetika szalonra. Elsőnek azt hittem csak egy kis vállalkozás, de kellemesen csalódtam. Közvetlen kapcsolatban állnak a németországi PolishAngel céggel. Egy teljes körű autókozmetikát kértem autó polírozással majd autó kerámia védelemmel. A kerámia védelem hihetetlenül jól teljesít. Gondolom nem véletlen vállaltak rá 5 év garanciát. Egy hosszabb út után mindig az autóm eleje tele volt szét trancsírozott bogárdarabokkal. Autó kerámiázás előtt ezt nagyon nehéz volt levakarni. Most a kicsikémet autókozmetika után csak egy vödör vízzel leöblítem és az összes kosz/bogár lefolyik. Nagyon örülök, hogy őket választottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://tapasztalatokanagyvilagbol.blog.hu/api/trackback/id/tr2714211013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása