Tapasztalatok a nagyvilágból!

Tapasztalatok a nagyvilágból!

Használt laptopot vettem..

2016. december 01. - Péter Feri

Mint az előző blogomban olvashattátok, nem áll túl jól a családom anyagi helyzete. Sokszor még a gyerekek étkeztetését is nehéz megoldanunk. Ennek ellenére fontos gondolni a jövőjükre, így a legidősebb fiam Zoli használt laptop szerelőnek készül.. és hát mondanom sem kell hogy elég régi használt asztali számítógépünk van...

Ezért találtuk ki a feleségemmel, ha már ezt szeretné a fiúnk akkor megpróbáljuk őt támogatni ebben. Őszintén azt hittem, sosem fogunk tudni venni Ferinek egy elfogadhatót, mert bárhol nézegettem az új laptopokat egyszerűen képtelenek lettünk volna kifizetni...

Még ekkor azt se tudtam, hogy mi a különbség a  notebook és a  laptop között, valamint még a PC pontos meghatározásán is gondolkoztam ekkor.

És jött a csoda!!!

Egyszercsak rátaláltam erre az oldalra: http://laptopokolcson.hu/! Amikor megláttam a kínálatukat egyszerűen nem hittem a szememnek! Gyorsan odahívtam a feleségem és mondtam neki: Szivem valóra tudjuk váltani a fiúnk álmát!

Olyannyira lázba jöttünk, hogy még aznap igyekeztünk átnézni a teljes használt kínálatot. Végül sikerült is kiválasztani a megfelelőt!

Teljesen biztosak voltunk benne, hogy amikor a gyermekünk megkapja karácsonykor, nagyon fog neki örülni.

De erről majd máskor...

Egy szó mint száz: én csak ajánlani tudom ezt az oldalt, hihetetlenül alacsony árakkal dolgoznak, s bár igaz használt terméket vettünk, mégis azt tapasztaltuk, hogy a lehető legjobbat sikerült megvennünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://tapasztalatokanagyvilagbol.blog.hu/api/trackback/id/tr6912015250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása