Tapasztalatok a nagyvilágból!

Tapasztalatok a nagyvilágból!

Sokat internetezik telefonról? Előzze meg szemének romlását!

2018. május 17. - Péter Feri

Napjainkban egyre több és több tartalom érhető el az interneten. Gyakorlatilag a mai fiatalok ott élik az életüket és ott intézik a különböző ügyeiket is. Maga az internet a főképp az utóbbi pár évben észrevétlenül egyre jobban részese lett az életünknek. Kedves olvasó kérlek, tedd fel magadnak a kérdést: Hányszor volt olyan, hogy már aludni kellett volna, de te még ezt és ezt megnézted a telefonodról? Ugye- ugye nem egyszer. Nos, hát és még nem is beszéltünk a közösségi oldalakról, amelyek szintén rengetek, időre kötik le a figyelmünket. Alapjáraton ez ugye nem is lenne probléma, amíg valaki rendes keretek között szörföl a neten. Viszont ha valaki ezt csak kicsi és rossz felbontású képernyőről teszi, nah ott már vannak, illetve lesznek gondok. Nagyon sok emberről tudok akinek, lehet, van valami régebbi asztali számítógépe, de az már olyan öreg, hogy a telefonja sokkal gyorsabb. Ezért is a telefont használja mindenre, de már nem annyira jó, hogy a képernyő is megfelelő minőségű, illetve felbontású legyen. Nah már most hasonló cipőben jártam én is, amíg egy nap rá nem döbbentem, hogy elkezdett romlani a szemem. Fiatal vagyok, szóval elmentem dokihoz, aki azt mondta, hogy a telefonom kis képernyőjének a hozamosabb ideig tartó bámulása teszi. Mondhatom rendesen meg is ijedtem, hogy mos mi lesz. Szerencsére a doki megnyugtatott, hogy nem lesz semmi gond csak, ha már bámulok valamit, akkor az egy rendes képernyő legyen. Miután eljöttem tőle, nem kellett sokat gondolkodnom, rögtön kerestem és rendeltem magamnak egy ahsznált laptopot. Amikor megérkezett, és már 1 hete használtam esténként a telefonom helyett, akkor meglepődve tapasztaltam, hogy már nem ég nem dagad be annyira és nem vörösödik ki annyira a szemem esténként. Sajnos ez előtt, eddig azt hittem, hogy az ilyen szem irritációk teljesen természetesek. Sajnos én ezt későn ismertem fel, hogy ezt mind a telefonomnak köszönhetem, ezért is született meg ez a cikk, hogy segítse a hasonló cipőben járó embereket. Végezetül annyit, hogy nem feltétlen laptopot érdemes venni. Gyakorlatilag bármilyen kütyü megfelel, csak a képernyő minősége legyen megfelelő, ha szeretnénk a szemünk épségét megóvni.

A bejegyzés trackback címe:

https://tapasztalatokanagyvilagbol.blog.hu/api/trackback/id/tr913965968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása